طبقه بندی آنلاین فرصت های منحصر به فردی را برای افزایش درآمد شرکت شما ارائه می دهد.

دستیابی به مخاطبان انبوه اغلب می تواند مانند نبردی در برابر بودجه های کوچک به نظر برسد، زیرا هر پلتفرمی به دنبال کسب درآمد از اهداف بازاریابی شما است. وقتی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو در حال حاضر پول نقد اختصاص داده شده شما را می‌خورند، سایت‌های تبلیغاتی رایگان می‌توانند به شما کمک کنند از هر بودجه حداکثر استفاده را ببرید.

استفاده از سایت‌های آگهی رایگان ممکن است روشی غیر متعارف برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما باشد، اما تقریباً 50 درصد از کاربران اینترنت در سال 2009 از سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده استفاده می‌کردند. این تعداد از سال 2005 به‌طور پیوسته افزایش یافته است، به‌خصوص در میان تأثیرگذارترین نسل مصرف‌کنندگان امروزی.

با فرصت‌های تبلیغات آنلاین مناسب، می‌توانید ابزارهای قدرتمندی برای دستیابی به میلیون‌ها بدون صرف یک سکه به دست آورید.
6 بهترین سایت تبلیغاتی رایگان (https://agahiroz.com)

سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده رایگان به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها فراتر از تلاش‌های بازاریابی مستقیم خود بفروشید، بلکه ترافیک را به وب‌سایت شرکت و مکان فیزیکی کسب‌وکارتان بازگردانید. به علاوه، سایت‌های تبلیغاتی مدرن دارایی‌های عالی برای صاحبان مشاغل با نیازهای مختلف هستند که به شما امکان می‌دهند:

فهرست محصولات و خدمات
کارمندان، پیمانکاران و مترجمان آزاد را پیدا کنید
فروش تجهیزات و موجودی قدیمی

با این حال، اینترنت یک چشم‌انداز رقابتی است، به این معنی که برخی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان، شما را به مخاطبان بزرگ‌تر و درگیرتر از دیگران متصل می‌کنند. دیگران با برجسته کردن دسته‌هایی که مستقیماً با آنچه می‌فروشید مرتبط هستند، سود بیشتری برای کسب و کار شما خواهند داشت. وقتی بدانید کدام یک ارزش وقت شما را دارند، می توانید کارآمدترین نتایج را دریافت کنید.
1. Craigslist

شاید شناخته‌شده‌ترین سایت طبقه‌بندی‌شده امروزی، Craigslist به‌طور چشمگیری در در 30 وب‌سایت برتر پربازدید در ایالات متحده رتبه‌بندی شده است. این پلتفرم دارای مجموعه عظیمی از دسته‌ها است که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر محصول یا خدماتی را بفروشید. این دسته بندی ها به قدری متنوع هستند که از خدمات خودرو و زیبایی گرفته تا قطعات کامپیوتری و مکان های پارکینگ را شامل می شود.

Craigslist در حال حاضر به کاربران این امکان را می دهد که هر 48 ساعت یک بار در هر منطقه جغرافیایی آگهی ارسال کنند. این تقریباً برای همه پست‌های محصول کاملاً رایگان است، به استثنای تبلیغات وسایل نقلیه و مبلمان که ممکن است به هزینه اضافی 5 دلاری نیاز داشته باشند. ارسال تبلیغات برای خدمات نیز مستلزم هزینه کمی است، اگرچه هنگام پرداخت برای تبلیغات، 30 روز کامل تضمین شده است.

یکی از مزایای منحصر به فرد Craigslist این واقعیت است که شما واقعاً می توانید تبلیغاتی را برای جستجوی موارد ارسال کنید. این بدان معناست که علاوه بر دریافت تبلیغات رایگان، می توانید تجهیزات و لوازم اداری را نیز بیابید که در آینده به کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

نقطه ضعف Craigslist این است که به دلیل داستان‌های پرمخاطب گذشته در مورد افرادی که از سایت برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند، شهرت زیادی دارد. با این حال، تا زمانی که تبلیغات شما هرزنامه را فریاد نزند، این فرصت را به دست خواهید آورد که به تعداد زیادی از مشتریان نزدیک خود بفروشید و با آنها تعامل داشته باشید - شاید در این مسیر مشتریان وفادار کسب و کار محلی خود را به دست آورید.
2. لوکانتو

Locanto یکی دیگر از سایت‌های تبلیغاتی رایگان سنتی است که در آلمان مستقر است و در ۶۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است.

درست مانند Craigslist، می‌توانید از این سایت آگهی‌های آنلاین برای ارتباط با جویندگان کار و فروش خدمات، اتومبیل، املاک و اقلام فیزیکی استفاده کنید. با این حال، Locanto به ویژه برای مشاغل با حضور گسترده در جامعه بسیار عالی است. این به این دلیل است که این پلتفرم دارای دسته‌های منحصربه‌فردی برای فروش بلیط رویداد، فعالیت‌های اوقات فراغت، کلاس‌ها و حتی خدمات مبتنی بر جامعه است که تلاش‌های بازاریابی محلی شما را تقویت می‌کند.

تعداد کمی از شهرها ممکن است برای ارسال تبلیغات نیاز به حساب های پریمیوم داشته باشند، اما Locanto یک وب سایت تبلیغاتی واقعا رایگان برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران است. تبلیغ شما به مدت 60 روز در سایت باقی می ماند.
3. فیس بوک

فیس‌بوک از نظر فنی در دسته سایت‌های تبلیغاتی رایگان قرار نمی‌گیرد، اما از زمان ظهور Facebook Marketplace و فروشگاه‌هایی برای صفحات تجاری، پلت فرم رسانه‌های اجتماعی عملکردهایی را ارائه کرده است که مستقیماً از بهترین سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده تقلید می‌کنند.

حدود ۸۰۰ میلیون نفر هر ماه از Facebook Marketplace استفاده می‌کنند. این پلتفرم ثابت کرده است که ابزاری مؤثر برای فروش اتومبیل، املاک، مبلمان و محصولات خرده فروشی است. چه بخواهید جواهرات جدید بفروشید یا برای وسیله نقلیه قدیمی شرکت خود پول نقد دریافت کنید، فیس بوک می تواند به شما کمک کند از یکی از این دو روش درآمد کسب کنید:

فروش به‌عنوان کاربر: می‌توانید با استفاده از حساب شخصی‌تان، فهرست‌های مستقیمی را در Facebook Marketplace برای محصولات مستعمل و جدید، با هدف افراد محلی در منطقه خود ایجاد کنید. همانطور که شروع به فروش می کنید، می توانید نشان هایی برای پاسخگو بودن و دریافت نظرات عالی برای تراکنش های خود دریافت کنید.
فروش به‌عنوان کسب‌وکار: اگر با محصولات فیزیکی جدید خود در صفحه کسب‌وکار فیسبوک خود فروشگاهی راه‌اندازی کنید، موارد واجد شرایط می‌توانند در برگه «فروشگاه‌ها» در بازار فیس‌بوک ظاهر شوند. وقتی این مسیر را طی می‌کنید، Podium Reviews می‌تواند به شما کمک کند نظرات مشتریان را برای صفحه فیس‌بوک متصل شرکتتان جمع‌آوری کنید تا شما را به یک فروشنده قابل اعتماد تبدیل کند.

در حالی که فروشگاه های فیس بوک و صفحات تجاری فیس بوک بهترین مکان برای لیست کردن خدمات نیستند